Wednesday 7 November 2007

Hahó!!!! - Itt vagyok!
Lassan kéthavi szünet után meglehetős nehéz lesz visszazökkenni nemcsak a blogírásba, de a mindennapi főzésbe is. Igen, két hónapja alig főztem, sőt a konyha közelébe is ritkán jutottam. Nehéz őszöm volt otthon - lakásátalakítás, festés, költözés - mi tagadás – elfáradtam. Megváltás volt visszajönni Pristinába.


Persze a visszazökkenést nem tudtam a konyhában kezdeni, mivel a generátorunk mindjárt az érkezésem után elromlott, az áramot szombaton már kora délelőtt lekapcsolták, vizünk is csak reggel volt, épp csak a mosdás-fürdés idejére. Már megtanultuk, ilyenkor nem segít a bosszankodás, legkevésbé a dühöngés, jobb ha kirándulni megy az ember.




Bármennyire hihetetlen, Koszovóban vannak szép és jó helyek, ahova érdemes elmenni. Kedvenc úticélunk a SHAR hegyi Brezovice, amit – legnagyobb örömünkre - a síszezonon kívül nemigen látogatnak, igaz itt a túrázásnak nem nagyon vannak hagyományai. Pedig itt igazán szép környezetben lehet sétálni, gyalogolni, és nem mellékesen jó levegőt szívni – a Pristinában élőknek erre volna a legnagyobb szüksége. Séta előtt, alatt vagy után nem hagyható ki a patak-parti étterem sem, ahol - szerbek lakta falu révén - sertéshúsból készült ételek is kaphatók, de helyben nevelt pisztrángot is sütnek vagy adnak el. Mi az előbbit választottuk, de 4 szép pisztráng is került a csomagtartóba. Csak áram legyen !!

7 comments:

Fűszeres Eszter said...

Szia!
Micsoda szép nap ez! Mademosielle is most jött vissza, és Te is! Nagyon boldog vagyok, a két kedvencem. Isten hozott kollegina :-)

Anonymous said...

Amíg visszazökkensz addig ezek a csodás hangulatú képek is megteszik. Izgalommak várom a folytatást!

Gabojsza said...

Hiányoztál! Jó, hogy újra tudlak olvasni:-)

Anonymous said...

Halló Pirikenagyi, alias Csipetke Rózsika!
Végre, hogy újra lehet Téged olvasni. Azt azért nem bánnám, ha újabb receptek is felkerülnének a régiek után, lehet az akár disznóból is. Egy pompás pisztráng recept sem ártana.
üdv

Rossamela said...

Te is hiányoztál, jó hogy újra itt!

Unknown said...

Örülök!!!:o)))))

Anonymous said...

Szia,

mindennap benéztem, hátha került fel vmi újdonság! Örülök én is, h most már nem hiába járok erre. :)